Pages - Menu

PRZEJDŹ DO

środa, 11 września 2013

a gdzie to my wtedy byliśmy ?

Ah! już wiem! już pamiętam gdzie wtedy byliśmy!
A w temacie co na sobie miałam?
Spodnie z wysokim stanem, wzorzyste. Bluzka mgiełka w kolorze "nude" tonowała zawadiacki charakter dołu garderoby. Do tego szpilki, torebka i pleciony pasek w kolorze brązu. Ot i cała ja.

                      









b l u z k a
NEW LOOK 44
http://allegro.pl/bluzka-new-look-mgielka-nude-pudrowy-roz-i3543355624.html

s p o d n i e
ANN CHRISTINE 36
http://allegro.pl/spodnie-ann-christine-wzorzyste-wysoki-stan-i3543370698.html

b u t y
RESERVED

o k u l a r y
H&M

t o r e b k a
hipersupermarketjakiś

10 komentarzy:

  1. Świetna lekka Bardzo kobieca stylizacja, ehheh zabawnie piszesz posty! B.Mi się to podoba:) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit! Love your blog <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    Be sure to check out our YSL Lipstick giveaway!

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są mega! Jeszcze takich nigdzie nie widziałam. Wzorzyste boyfriendy - coś niesamowitego i do tego ta kobieca zwiewna bluzeczka, jejku *.* zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, paseczek wymiata!
    Dziękuję Ci ślicznie za wizytę, chętnie bym Cię zaobserwowała, bo zapowiada się świetnie, ale nie widzę okienka ;>
    Jeśli spodobało Ci się u mnie to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne spodnie, świetnie wyglądają z bluzeczką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw na luzie. Lubie takie ciekawe połaczenia.

    pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny wygląd :)
    zapraszam też do mnie ww.appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw. Taki letni i swobodny.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, spodnie pasują Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie super
    rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń